vrijdag 17 februari 2017

In mijn tuin


In onze tuin komen de eerste krokussen alweer tevoorschijn en ik kan daar toch zo blij om zijn! Eindelijk weer lente en genieten van een warmer zonnetje, net als het meisje op mijn kaart. Omdat ik DT-lid ben van http://scrapping4funchallenges.blogspot.com ben ik met een digi van onderstaande sponsor aan de slag gegaan en heb hem ingekleurd met mijn Faber Castell potloden.. Ik heb de afbeelding uitgeknipt en er een heel landschapje voor gemaakt. De wolken en ondergond zijn met Distress inkt gesponst, de bomen zijn allemaal van Stampin'Up! en de poes, het gras en het hek komen van Leane Creatief. Het is een echt voorjaarskaartje geworden!



I can see in our garden that the crocusses are growing again and they will soon be blooming, and that makes me so very glad. Finally it's spring again and I am enjoying this a lot, just like the little girl on my card. I am DT-member for http://scrapping4funchallenges.blogspot.com and we got a digi from our sponsor. I cut it out and attached it onto a landscape which I made with Distress inks (clouds and green part). I added a gate, cat and grass from Leane Creatief and the trees are all from Stampin' Up! It all really looks like spring, doesn't it?

In unserem Garten kommen de Krokusse wieder aus dem Boden und werden bald blühen. Und darüber kann ich mich so freuen! Endlich wieder Frühjahr und geniessen von der Sonne, genau so wie das Mädchen auf meiner Karte. Die DT_Mitglieder von http://scrapping4funchallenges.blogspot.com bekamen einen Digi vom Sponsor und ich hab es ausgeschnitten und in einer 'Landschaft' geklebt. Die hab ich zusammengestellt mit Distress Inks (Wolken und Untergrund) und mit einen Zaun, einer Katze und Gras von leane, Creatief und alle Bäume sind von Stampin' Up! Es schaut doch wirklich ein bisschen wie Frühling aus, nichtwahr? 


24 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Lia, het voorjaar spat eraf! Heel mooi!
    Je bent wel een vroege vogel hoor!
    Je kaart hieronder vind ik ook mooi gedaan. Spieken doen we allemaal wel maar jij hebt er je eigen draai aan gegeven!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke kaart! Ik zit me ook helemaal te verheugen op de aankomende lente. Die paar dagen dat de zon zo heerlijk scheen...mmmm. Lente kom maar! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!!
    Leuk hoe je er een geheel van hebt gemaakt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is great Lia. Really cute image and I love the background you have created. Hurry up Spring!! Hugs Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat mij betreft kan die lente gaan starten hoor, kan niet wachten op wat mooier weer... jouw kaartje brengt me alvast heerlijk in de stemming, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lentekaart Lia,
    leuke digi en ook erg mooi hoe je de grote boom hebt verwerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een bijzonder mooi tafereeltje Lia! Jij kan toveren met inkt zeg, het lijkt wel een schilderijtje, prachtig gedaan! Ik kan ook bijna niet wachten op de Lente hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi tafereel Lia!! Van mij mag het ook lente worden. Ben de winter echt zat...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lentekaart, Lia.Prachtige wolken .Heel lief tafereeltje.Fijn weekend.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh Lia this is just BEAUTIFUL! Love the design/fold ... what a fabulous scene you have created! Thanks so much for playing in our ‘Think Spring’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely scene you have created Lia...yes Spring is hopefully on its way!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leukerd! Gezellig dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh this is gorgeous hun so love the scene you have created love cheryl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love the scene you have created and a pretty image. We have some crocus and snowdrops open in our garden and lovely sunny day. Have a lovely weekend. Hugs, Carol S.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. A lovely card Lia. The scene you,ve made is very pretty and I like the shape of your card very much too. Barbxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. An adorable scenic card Lia, looks inviting.x ♥{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, heerlijk hè? Ik heb er ook zin in, in die lente en dat gevoel krijg ik wel van jouw superleuke kaartje met het mooie tafereeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. WOW Lia this is a gorgeous scene! I love all the detail that you put into this, just a lovely project! Thank you so much for joining us in our "Think Spring" challenge at Dies R Us! Have a lovely day!
    Hugs,
    Jo-DT
    ♥ Dies R Us Challenges ♥
    ♥ Jo's Scrap Shack ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie kaart Lia. Gaaf om zo'n tuin-tafereel erop te maken, ik krijg gewoon zin in het voorjaar. Ik heb her en der inderdaad ook al krokusjes boven de grond zien verschijnen...heerlijk. Het is net een klein schilderijtje met die mooie wolkenpartij en alle lieve toepasselijke decoratie die je gebruikt hebt. Echt mooi :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig mooi kaart, wat een prachtig tafereeltje heb je ervan gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Lia
    a beautiful work space and a great gardener
    Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart! Schitterend tafereeltje!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen