donderdag 30 juni 2016

Zwart/witte kerst


Voor de nieuwe challenge van http://52weekstochristmas.blogspot.com mocht ik het thema bedenken. Daar heb ik wel even op moeten 'broeden' voordat ik aan 'zwart-wit' dacht. Dit zijn geen gebruikelijke kleuren voor een kerstkaarten en daarom dus een echte uitdaging. Als extra mag je er goud of zilveraccenten aan toevoegen. Ik ben heel erg benieuwd wat jullie ervan gaan maken! Voor de winnaar is weer een leuke prijs beschikbaar.
Nog even over mijn kaart. Ik heb wit karton geëmbost met een folder die bij een Engels tijdschrift zat. Ik heb wat gouden stipjes in de poinsettia's aangebracht. De stans van de kerstman/slee heb ik ooit cadeau gekregen en ik ken het merk niet. Het landschapje eronder komt uit stansjes van één van onze blog-sponsors: Leane Creatief.
Ik wens jullie veel succes met deze challenge!

As a DT-member of http://52weekstochristmas.blogspot.com I had to choose the challenge of this month and I would like to see christmascards n black and white, with a few accents of gold or silver. As black and white are no christmascolours at all, I think it's a real challenge!
I embossed my card with a folder which came with an English craftmagazine and added golden glitterglue in the corners. The die of the sleigh was a present once and I don't know the brand. The scenery below is made with dies from Leane Creatief.
Well, I wish you lots of success and perhaps you win the prize of this month!

Ich bin im DT von http://52weekstochristmas.blogspot.com und durfte in diesem Monat den Challenge wählen. Da musste ich doch was orginelles aussuchen und da kam mir schwarz-weiss schon als eine Herausforderung vor. Das sind ja keine echte Weihnachtsfarben! Man kann aber etwas gold oder silber extra anwenden. Ich bin gespannt was ihr daraus macht!
Ich hab für meine Karte weisses Papier geprägt mit einer Präge die Mal bei einer englischen Zeitschrift als Geschenk mitgeliefert wurde. Ich hab die Poinsettia verziert mit goldene Tüpfchen. Die Stanzschablone vom Schlitten hab ich uach mal geschenkt bekommen und ich kenn die Marke nicht. Die Landschaft hab ich mit Stanzschablonen von Leane Creatief zusammen gestellt.
Macht ihr auch mal beim Challenge mit? Es gibt wieder einen schönen Preis für den Gewinner.

10 opmerkingen:

  1. Dat is een hele mooie kaart Lia.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ziet er héél sjiek uit! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi is je inspiratie kerstkaartje geworden Lia...en ja het is ff zoeken wat je met deze kleuren gaat doen....dat is het leuke van een challenge vind ik...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je gelukt hoor Lia met weer een mooie embossing rand
    er om heen! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn de grootste uitdagingen die vaak de meest verrassende creaties opleveren en dit is er zeker één van Lia. Heel mooi gedaan.
    Grtjs Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh that's one really beautiful Christmas scene hun love it hugs cheryl xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke inspiratie kaart,Lia.Moooie embossingrand.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen