zondag 1 november 2015

Blauw


Afgelopen donderdag ben ik met mijn dochter Yvonne naar de KreaDoe geweest en we hebben een heel gezellige dag gehad. Veel bekenden uit de hobbywereld gezien en gesproken! Ik had wel de indruk dat het veel drukker was dan vorige jaren, maar toen gingen we meestal in het weekend. Ik heb me keurig aan mijn 'boodschappenlijstje' gehouden, maar toch nog wel een extra stempelset gekocht met treinafbeeldingen. Kleinzoon Max is helemaal dol op treinen en komende maand is hij jarig. Dus daar zal ik zeker een kaart mee maken voor hem.

Enkele weken geleden heeft Yvonne bij mij thuis een heel leuke Stampin' Up! workshop gegeven. We leerden een nieuwe manier van stempelen en deze kaart is een van de resultaten van die avond. We hebben heerlijk met inkt gestoeid en kleuren door elkaar gebruikt. Ik ben een 'blauw' mens en daarom was het niet zo gek dat ik voor een combinatie van diverse blauwtinten had gekozen. Alle materialen zijn dus van Stampin' Up! Van de kaart is een kant diagonaal dubbelgevouwen en daar is een swirl op gestempeld en daarna zijn de onderdelen opgeplakt. Ik ga zeker verder experimenteren met deze leuke techniek! Ik kan de kaart ook meteen doorgeven aan iemand die 65 jaar wordt want ik heb er maar meteen cijferstickertjes bij geplakt!
Challenge: http://butterflyspotchallenge.blogspot.com (5/11, numbers)
                   http://asyoulikeitchallenge.blogspot.com (4/11, favorite colours)
                   http://just-hanna-stamps.blogspot.com (11/11, Bloemen)

A few weeks ago I joined a workshop given by my daughter Yvonne who is a Stampin'Up! demonstrator. She teached us a new technique of stamping and this is my result. I love blue colours and mixed some shades and made this card with them. I stamped several butterflies, swirls and a flower and I hope you like it. I will certainly use this technique more often! I attached '65' because I can send the card to someone who will be celebrating her 65th birthday soon.

Vor einigen Wochen hab ich eine Abend mit Stampin'Up! Produkten gebastelt zusammen mit einer Gruppe von begeisterten Stempel liebhaber. meine Tochter Yvonne ist SU demonstartor und hat uns eine neue Technik gelernt. Damit haben wir dann gestempelt und damit hab ich diese Karte zusammengestellt. Ich hoffe das sie Euch gefällt! Ich werde diese Technik bestimmt öfters benutzen beim Stempeln denn es gefällt mir sehr gut! Ich hab '65' hinzu gefügt weil ich die Karte an jemanden schicken möchte die bald ihren 65. Geburtstag feiern wird.

15 opmerkingen:

  1. Such a pretty card Lia. It's always nice to learn new techniques. Hugs Christine xx
    PS I have never seen a cardinal either - maybe we need to move to the USA ... lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig blauw en wat een mooi effect dat stempelen met verschillende kleuren inkt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Mooi in blauw, hou ik van. EN gezellig die Kreadoe. Misschien dat ik volgend jaar wel van de partij ben...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, schitterend! En wat knap dat je je bijna aan je boodschappenlijstje hebt gehouden! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Prachtig Lia, mooi model prachtige bloem en hele mooie kleuraccenten, super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk dat je een gezellige dag heb gehad samen met je dochter Lia....en ook weer leuke ideëen opgedaan...
    Dit kaartje is prachtig gemaakt... mooi modelletje en prachtig gestempeld in die blauwtintjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart Lia, die dochter van je kan er wat van..........echt een uitblinker in SU-land naar mijn idee!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige easel kaart,Lia.Mooie kleuren en heel mooi gestempeld.Leuk dat je samen met je dochter zo'n gezellige dag bij de Krea Doe hebt gehad.Ik ben je ook gaan volgen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for joining in the fun at As You Like It this week..
    Lorraine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello Lia and welcome to my butterfly challenge. Gosh, this card is so pretty done in the blue colours. I love the fussy cut flower and your twisted easel card shape. Thankyou for fluttering by #41 Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a fabulously bright card!! thanks for playing at AYLI!! Sarah :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Lia

    Prachtige bloemenkaart,mooie kleuren en perfect voor de challenge van Hanna and Friends.Dank je wel voor het plaatsen en veel geluk.

    groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen